U moet tevreden zijn over onze dienstverlening en onze producten. Dat staat centraal voor Eramus Verzekeringen. Elk jaar doen we op diverse manieren onderzoek naar klanttevredenheid onder onze klanten. Wij vinden het belangrijk dat we een goed resultaat boeken, maar ook geprikkeld worden om nog beter ons best te doen voor onze klanten. Op basis van de uitkomsten zullen wij waar nodig maatregelen nemen om uw tevredenheid verder te verhogen.
Klanttevredenheidsonderzoek
Omdat wij veel waarde hechten aan de tevredenheid van onze klanten, hebben wij ervoor gekozen om vanaf 2020 de ‘klanttevredenheid’ op een andere manier te meten dan de jaren hiervoor. Deze manier sluit nog beter aan bij onze belangrijkste doelstelling:
“De klant is koning”, zolang deze zich ook als een koning gedraagt.. Om deze reden zijn de resultaten vanaf 2020 niet meer vergelijkbaar met die van 2019.
Heeft u feedback of een concreet verbeterpunt? Dan horen wij graag van u.